Rozmowa z Michałem Majchrzakiem, Kay Account Managerem

- Promar kojarzony na co dzień głównie z branżą mięsną. A co z ofertami dla producentów z pozostałych gałęzi przemysłu spożywczego? 

- Promar posiada także rozbudowaną ofertę dla innych branż. Szerokie portfolio naszych produktów pozwala nam pochwalić się wieloma rozwiązaniami które możemy dedykować dla branży mleczarskiej. Ofertę tą możemy podzielić na kilka kategorii. Po pierwsze środki funkcjonalne, czyli stabilizatory do śmietan i jogurtów. Po drugie smaki, czyli gotowe mieszanki przyprawowe do produktów typu serki topione, serki kanapkowe oraz wysokiej jakości sterylizowane przyprawy i zioła jednorodne. I po trzecie  mamy cały szereg produktów uzupełniających się i umożliwiających tworzenie innowacyjnych produktów. Począwszy od  osłonek alginianowych , poprzez systemy panierowania przeznaczone do smażenia lub grillowania. Posiadamy także własną linie do saszetkowania przypraw i mieszanek.

-  Przyprawy sterylizowane to bardzo ciekawy temat. Czy może Pan powiedzieć coś więcej?

- Sterylizujemy przyprawy jednorodne oraz mieszanki. Posiadamy nowoczesną linię do sterylizacji metodą hybrydową ( jest to połączenie działania pary i  wysokiego ciśnienia) która pozwala nam na produkcję przypraw wysokiej jakości, sterylizowanych, o niskiej mikrobiologi bez konieczności deklaracji żadnego promieniowania, np. jonizującego. Przewaga technologii hybrydowej pozwala nam uzyskać przyprawy o dużo bardziej intensywnym aromacie i lepszym wyglądzie w porównaniu z tradycyjną sterylizacją termiczną. Niska mikrobiologia i wysoka jakość przypraw to jest to co klienci naprawdę doceniają.

- A jakie typy mieszanek smakowych jesteście w stanie opracować?

- Tak naprawdę każdego! Pracujemy z naszymi klientami nad wieloma rozwiązaniami. Poczynając od jednorodnych przypraw naturalnych poprzez mieszanki ziołowe, a także wyszukane propozycje smakowe z dodatkiem aromatów, ekstraktów naturalnych. Jesteśmy w stanie  stworzyć praktycznie każdy smak. Wiele z naszych projektów opracowujemy bezpośrednio pod danego klienta co pozwala producentowi wyróżnić jego produkt na półce. 

- Czy są jeszcze jakieś kierunki, w których rozwija się współpraca Promaru z branżą mleczarską? Wspominał Pan o wykorzystaniu osłonek alginianowych i panierów.

- Możliwości jest bardzo dużo. Nie mogę zdradzać szczegółów projektu związanego z wykorzystanie osłonek alginianowych ponieważ jest on zastrzeżony dla naszego klienta ale mogę powiedzieć i zapewnić że jest taka możliwość.
Co do panierów to jest to kolejny wyróżnik produktów na półce. Dobierając odpowiedni panier jesteśmy w stanie stworzyć oryginalny produkt, przeznaczony do smażenia i grillowania.

- Dziękuję za rozmowę!

udostępnij udostępnij
Michał Majchrzak, Kay Account Manager
Michał Majchrzak, Kay Account Manager

CZYTAJ RÓWNIEŻ

Nowości w dodatkach dla żywności
12 października 2020
Nowości w dodatkach dla żywności
18 sierpnia 2020
Nowości w dodatkach dla żywności
5 czerwca 2020
Nowości w dodatkach dla żywności
25 maja 2020