Rozmowa z Tomaszem Dudą, Managerem Produktu.

Miesiąc temu zaczęliśmy rozmowę o osłonkach alginianowych. Wiemy juz, że są dla producentów bardzo wygodnym i ekonomicznym rozwiązaniem. Jakie mają zalety dla konsumenta?

Oczekiwania klientów wobec kiełbasek i kabanosów wciąż ewoluują. Oprócz takich oczywistych kategorii jak smak i gatunek farszu pojawiają się nowe oczekiwania, które są bardzo trudne lub wręcz niemożliwe do zaspokojenia przy użyciu innych rodzajów osłonek.
Kiełbasa w sezonie letnim jest podstawowym produktem „na grilla”. Żadna inna osłonka nie zaspokoi aktualnych oczekiwań konsumenta co do idealnej kiełbaski w takim zakresie jak alginianowa.
Osłonka po upieczeniu jest chrupka i prawie niewyczuwalna w przeciwieństwie do innych osłonek, które stają się twarde i trudne do pogryzienia tak jak np. kolagenowe. Osłonki kolorowe, poprawiają wygląd i estetykę produktu. Kiełbaska w alginianie może być cieniutka jak kabanos, a klienci chętniej wybierają cieńsze kiełbaski na grilla – szybciej się pieką, są bardziej podzielne, łatwiejsze do zjedzenia. Ma to duże znaczenie zwłaszcza w chwili gdy rozpalamy grilla – gotowa upieczona kiełbaska może szybko wjechać na stół i zaspokoić pierwszy głód w czasie, gdy karkówka i kaszanka jeszcze długo musi leżeć na ruszcie.

Czy to już wszystkie zalety alginianów?

Mogę jeszcze wspomnieć, że osłonki alginianowe doskonale nadają się do produktów mrożonych, które bezpośrednio z zamrażarki mogą być smażone w głębokim oleju, dzięki czemu znacznie skracamy czas przygotowania posiłku. Możemy je również śmiało odgrzewać w kuchenkach mikrofalowych.

Czy jest coś czym chciał byś się pochwalić w szczególny sposób?

Tak, na zakończenie mam ciekawostkę! Jako firma przyprawowa, pracujemy również nad tworzeniem nowych smaków do produktów w osłonkach alginianowych. Ostatnim ciekawym produktem, który został bardzo dobrze oceniony przez wielu naszych klientów w trakcie testów i degustacji jest kabanos w czarnym żelu o smaku czekolady z dodatkiem chili. Kabanos został bardzo pozytywnie zaopiniowany i już jest wprowadzany na jeden z europejskich rynków. Jest to doskonały przykład wartości przyświecających naszej działalności: na podstawie analiz trendów tworzymy dla naszych klientów gotowe rozwiązania, które mogą sprzedać swoim odbiorcom.

- Dziękuję za rozmowę.

udostępnij udostępnij

Tomasz Duda, Manager Produktu
Tomasz Duda, Manager Produktu

CZYTAJ RÓWNIEŻ

TRENDY I NOWOŚCI W DODATKACH DO ŻYWNOŚCI
15 maja 2024
TRENDY I NOWOŚCI W DODATKACH DO ŻYWNOŚCI
23 stycznia 2024
TRENDY I NOWOŚCI W DODATKACH DO ŻYWNOŚCI
24 lutego 2020
TRENDY I NOWOŚCI W DODATKACH DO ŻYWNOŚCI
10 lutego 2020