PROMAR od ponad 30 lat cieszy się opinią godnego zaufania partnera biznesowego, dostarczającego rozwiązania dla przemysłu spożywczego w kraju i za granicą. 

Na przestrzeni trzech dekad PROMAR znacząco powiększył swój asortyment i ewoluował w markę parasolową, która jest synonimem jakości, zaangażowania i elastyczności. 

Aktualnie pod swymi skrzydłami, PROMAR obejmuje następujące submarki:
PROMASOL / PROAROMA / PROMIX / PROPURO

każda z powyższych marek jest kluczowa i strategiczna dla PROMAR, dlatego niezwykle ważna jest przejrzystość oraz spójność wizerunkowa niezależnie od treści oraz nośnika. To ona w znacznym stopniu wpływa na rozpoznawalność firmy.
 

Podążając za potrzebami partnerów biznesowych, nieustannie poszerzającym się asortymentem firmy, a także obowiązującymi trendami, zdecydowaliśmy się na odświeżenie identyfikacji wizerunkowej naszych marek. 

Zmianie uległa przede wszystkim kolorystyka. Zredukowane zostały dotychczas licznie występujące barwy. Ograniczyliśmy je do czerwonej i czarnej, analogicznie jak w marce parasolowej. Wyraziste, zdecydowane kolory nawiązują do energii, pasji, dynamiki oraz klasy i najwyższej jakości.

Uproszczone zostały także poszczególne sygnety. Aktualne znaki składają się ze spójnych, konturowych symboli w kolorze czerwonym. Każda nazwa zawiera w sobie przedrostek "pro", który występuje w kolorze czarnym.
Drugi człon poszczególnej nazwy został zapisany w kolorze czerwonym.

Rebranding naszych marek to spójny i nowoczesny wizerunek, który jednak nie zapomina o wieloletniej tradycji i historii marki. 

Nasze efekty pracy nad nowym, spójnym wizerunkiem marek przestawia poniższa animacja na kanale YouTube.

KLIKNIJ aby ZOBACZYĆ



 

 

udostępnij udostępnij

CZYTAJ RÓWNIEŻ