Rób to co kochasz a nigdy nie będziesz musiała pracować – to jest ostatnio często cytowane zdanie krążące w sieci, w różny sposób interpretowane i modyfikowane. Czy się z nim zgadzamy? Tak, choć oczywiście przerobimy je po swojemu: Rób to co kochasz, a będziesz się doskonale bawić swoją pracą!
Ale czy można bawić się w sektorze B2B. Tu gdzie liczą się wyniki, twarde wskaźniki i plany sprzedaży? I to w branży spożywczej, w której nadrzędnym organem jest sanepid, certyfikaty wszelkiego rodzaju i walka działu jakości o powtarzalność?
Gdzie tu jest miejsce na zwykłą radość z pracy, radość z biznesu? Otóż jest. I gwarantuje ją zgrany i współpracujący zespół. W ramach każdego z działów, ale i pomiędzy działami. Wspierając się nawzajem w codziennych zadaniach potrafimy góry przenosić… i nawet tego nie zauważyć.
To drobne elementy współpracy i miękkie kompetencje decydują o atmosferze w zespole. Mamy to do perfekcji opanowane! Dlatego w naszych materiałach marketingowych spotykacie naszych kolegów i koleżanki. Dbając o autentyczny przekaz nie wspieramy się zewnętrznymi ekspertami ani zawodowymi aktorami. Na naszym blogu znajdziecie wypowiedzi członków zespołu, fachowców w swoich dziedzinach. To są właśnie ludzie odpowiedzialni za produkty Promar. W filmach i w sesjach zdjęciowych w roli modeli i aktorów również możecie zobaczyć prawdziwych nas w trakcie pracy. Czy gdybyśmy nie byli pewni tego co robimy, to byśmy legitymowali to twarzami pracowników Promar?
W marketingu najważniejsza jest umiejętność samodzielnego generowania zadań, wyznaczania celów i ich konsekwentnej realizacji. Działania muszą wspierać firmę jako całość, ale również każdą markę i każdy produkt osobno. Spójne materiały i treści pojawiające się w różnych kanałach informacyjnych w całościowy sposób przekazują misję i charakter firmy, informują i edukują. Są wynikiem wspólnej pracy różnych pionów w firmie,  Handlowców, Managerów Produktów, ale i Działu Jakości, Działu Zaopatrzenia, Działu Obsługi Klienta. Równocześnie trzeba pamiętać, że nie działamy w próżni rynkowej. Nieustannie śledzimy trendy rynkowe, szukamy badań konsumenckich, śledzimy portale branżowe polskie i zagraniczne. Budując content jesteśmy pewne, że nasz przekaz jest aktualny i autentyczny. Bo tylko taki daje wartościową wiedzę naszemu klientowi i przyczynia się do rozwoju i pogłębienia współpracy!
I na koniec życzymy Wam żebyście też dobrze bawili się w swojej pracy. Tak dobrze, jak my i jak nasze dzieci w trakcie kręcenia testów osłonek!

udostępnij udostępnij
Magda i Dorota, marketing Promar
Magda i Dorota, marketing Promar

CZYTAJ RÓWNIEŻ

Z życia firmy
4 sierpnia 2020
Z życia firmy
6 kwietnia 2020
Z życia firmy
27 stycznia 2020